۳ هزار هنرکارت برای فعالان فرهنگی و هنری اصفهان صادر شد/آوازه هنرمندان اصفهان در جهان

حجت الاسلام معتمدی گفت: نزدیک به سه هزار هنر کارت برای فعالان فرهنگی و هنری استان اصفهان امسال صادر و به دست آن ها رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در نشست صمیمانه هنرمندان اصفهان با استاندار به حمایت های دولت از اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی این اقدامات بر اساس عضویت در صندوق اعتباری هنر انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: بیمه، ارائه خدمات رفاهی، تسهیلات و حمایت های ویژه از طریق فعالیت صندوق اعتباری فرهنگ و هنر در حال ارائه است.

 

وی با بیان اینکه چهار هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان عضو این صندوق هستند، تصریح کرد: نزدیک به سه هزار هنر کارت برای فعالان فرهنگی و هنری استان اصفهان امسال صادر و به دست آن ها رسیده و برای مابقی نیز فرآیند صدور در حال انجام است.

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: 2300 نفر تحت پوشش بیمه هنرمندان هستند که 1200 نفر آنان از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به درجه یک و دو اهالی فرهنگ و هنر گفت: نوع خدمات برای این دو گروه متفاوت است که 60 نفر از اهالی فرهنگ و هنر اصفهان جز گروه درجه یک هستند.

 

*آوازه هنرمندان اصفهان در جهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به پتانسیل و ظرفیت بالای فرهنگی و هنری این استان اشاره کرد و اظهارداشت: آوازه هنرمندان اصفهان در جهان پیچیده و این خطه به هنر پروری معروف است.

وی ادامه داد: تولیدات هنری این شهر پر آوازه بوده و در سطح بین الملل مخاطب خاص خود را دارد که کمک برای توسعه و رشد این عرصه لازم است.

حجت الاسلام معتمدی خاطرنشان کرد: توانایی هنری نسل به نسل توسط اساتید در حال انتقال به قشر جوان و نسل جدید است.

کد خبر 1141346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha