قاری نوجوان شیروانی در مسابقات قرآنی خوش درخشید

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: قاری نوجوان شیروانی در مسابقات قرآنی خوش درخشید.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: "حسین نیک فهم" قاری نوجوان شیروانی به مرحله فینال مسابقات قرآن کریم (اسراء) راه یافت و خوش درخشید.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: مسابقات قرآن کریم همه ساله برگزار می شود که این شهرستان قاریان به‌نام و مستعدی دارد که هر ساله موفقیت های کشوری را در این زمینه کسب می کنند.

 

 

حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: این مسابقات بین تمام قاریان نوجوان  کل کشور برگزار شده است که در مرحله اول فقط 62 نفر پذیرفته شدند و در مرحله دوم از میان 62 نفر فقط 15 نفر به فینال این رقابت ها راه پیدا کردند.

 

 

وی اضافه کرد: در این دوره هم مثل سایر ادوار این مسابقه تلویزیونی، علاقمندان از سراسر کشور آثار خود را به این مسابقه ارسال کرده اند، که پس از بررسی اولیه آثار ارسالی برگزیدگان در مرحله تلویزیونی حاضر خواهند شد.

 

 

وی تصریح کرد: مسابقه استعدادیابی قرآنی "اسرا" کاری از گروه مسابقات و جلسات شبکه قرآن و معارف سیما، در زمینه کشف استعدادهای قرآنی کشور است.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان ضمن تبریک به این نوجوان شیروانی گفت: هر روز شاهد کسب موفقیت های جوانان و نوجوانان در زمینه قرآن و رشد و شکوفایی آنان از سراسر کشور هستیم که خود افتخار بسیار بزرگی برای این مملکت است.

 

 

کد خبر 1141405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha