مهلت ارسال آثار به جشنواره آوای انتظار بناب تمدید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، از تمدید مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره موسیقی اوای انتظار بناب،خبر داد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره را تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خورد را ارسال کنند.

«حبیب صدقی»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، شانزدهمین جشنواره موسیقی اوای انتظار بناب، فرصتی برای افزایش سطح کمی و کیفی هنر موسیقی اصیل و فاخر ایرانی عنوان کرد و گفت: این جشنواره در 3 بخش موسیقی اصیل ایرانی، موغام و کلاسیک، بخش موسیقی عاشیق و بخش موسیقی کودک که این بخش ویژه هنرمندان کودک شهرستان بناب می باشد، برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه جشنواره موسیقی آوای انتظار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، مجتمع فولاد صنعت و فولاد شهریار این شهر برگزارمی شود؛ ادامه داد: زمان برگزاری این جشنواره هم زمان با اعیاد شعبانیه در اسفند ماه و آخرین مهلت ارسال اشعار و ثبت نام گروه ها و ارسال CD جهت بازبینی، 15 بهمن ماه  خواهد بود.

وی قطعات با اشعار مربوط به انتظار امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی دارای امتیاز ویژه ای عنوان کرد و یادآور شد: گروها ونفرات شرکت کننده در بخش موسیقی کودک می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ 09374978383 یا با آی دی تلگرامی bonabarthouse@ ارسال کنند.

 

کد خبر 1141447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha