لزوم فراگیر شدن حرکت های جهادی میان دانشجویان

یوسفی گفت: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان باید به سمت انقلابی گری سوق داده شوند و حرکت های جهادی در میان آحاد دانشجویان فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (چهارشنبه 6 بهمن) در مراسم افتتاحیه دومین رویداد «توانا»، ویژه گروه های جهادی دانشجویی فارس گفت: سیاست هایی برای اعتلای حرکت های جهادی دانشجویی و رشد کیفی و کمی آنها در فارس به اجرا درآمده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: تشکیل هسته های خودجوش و متخصص برای خدمت رسانی و اقدام جهادی از این سیاست هاست و هدف از انجام حرکت های جهادی، محرومیت زدایی و برپایی عدالت اجتماعی است که از مشارکت های مردمی برای حل  مشکلات مردم بهره می گیرد.

وی اضافه کرد: حرکت ها و اردوهای جهادی در تربیت نیروهای انقلابی و آمادگی آنها برای تشکیل امت واحده اسلامی نقش موثری دارد.

یوسفی تاکید کرد: دانشجویان بسیجی جهادگر در چند سال اخیر به کیفی شدن اقدامات جهادی و علمی شدن این اقدامات توجه ویژه کرده اند و گروه های جهادی و دانشجویان در حل مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور نقش ویژه دارند.

وی ادامه داد: تقویت حرکت جهادی در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی با اجرای اثربخش فعالیت های جهادی دانشجویی و ایجاد مناطق عاری از محرومیت و آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

یوسفی تصریح کرد: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان باید به سمت انقلابی گری سوق داده شوند و حرکت های جهادی در میان آحاد دانشجویان فراگیر شود.

کد خبر 1141460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha