کرمانشاه را همسنگ جایگاه تاریخی و فرهنگی آن معرفی کنیم

امیری مقدم ، گفت: باید تلاش کنیم کرمانشاه را آنگونه که شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی این دیار زیبا و پهلوان پرور است، معرفی کنیم و از این مسیر کارآفرینان توانمند را به سرمایه گذاری در این استان ترغیب کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان دركرمانشاه؛ بهمن اميري مقدم در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات استان‌ها که به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران و با حضور معاونین استاندار برگزار شد؛ گفت: در روز پر برکت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها نشستی با وزیر کشور و معاونین ایشان داشتیم و در این نشست مسائل و مشکلات اساسی استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف مطرح شد.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت مرزهای مبادلاتی استان  افزود: باید تلاش کنیم مرزهای استان را در زمینه تبادل کالا و برقراری تردد مسافری فعال کنیم و مشکلات این حوزه ها را از طریق برقراری یک تعامل دوطرفه با استان‌های همجوار در کشور عراق مرتفع کنیم و از این طریق به توسعه استان کمک کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون شاهد بارش مناسب نزولات آسمانی و به ویژه برف در سطح استان، بوده‌ایم و با تلاش همه مجموعه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای نظامی و دستگاه‌های خدمات رسان شاهد مشکل حادی در سطح استان نبودیم.

 

امیری مقدم در ادامه به موضوع فرسوده بودن ماشین آلات راهداری و شهرداری اشاره کرد وتصریح کرد : در این نشست قرار شد یک مجموعه ماشین آلات برای استان‌ها از جمله کرمانشاه تهیه شود تا دستگاه‌های مربوطه بتوانند در مواقع لزوم مانند برف و یخبندان خدمات جاده ای و شهری مناسب تری را ارایه دهند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه به موضوع طرح مشکلات حوزه آب شرب استان در این نشست اشاره کرد و اظهار کرد: از هم اکنون باید برای تامین آب شرب شهروندان در تابستان آینده چاره اندیشی کنیم و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم و اعتبارات مورد نیاز را تامین کنیم.

 

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند باید همه در برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی ها حتما این توصیف ماندگار را مدنظر داشته باشیم.

 

مدیر ارشد استان بر ضرورت یک تعهد و توافق فراگیر برای معرفی شایسته کرمانشاه تاکید کرد و گفت: از همشهریان و هم استانی های تقاضا می‌کنم همه دست به دست هم دهیم و کرمانشاه را آنگونه که شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی این دیار زیبا و پهلوان پرور است، به همگان معرفی کنیم.

 

 

امیری مقدم افزود : کرمانشاه نقش بسیار برجسته ای در تاریخ ایران داشته و در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز کاملا نقش آفرین بوده است و مشکلات در همه جا وجود دارد و اگر در این میان تنها مشکلات را برجسته کنیم و چهره زیبایی از کرمانشاه ترسیم نشود، سرمایه‌گذارها از استان ما گزیزان می شوند.

 

کد خبر 1141557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha