انجام نخستین پرواز مستقیم میان شیراز و نجف اشرف با آغاز دهه مبارک فجر

ایمانیه گفت: نخستین پرواز مستقیم میان فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز و فرودگاه نجف اشرف ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 6 بهمن) در جلسه هماهنگی پروازهای مستقیم از شیراز به نجف گفت: امکان راهی شدن زائران عتبات عالیات فارس به نجف اشرف از طریق فرودگاه بین المللی «شهید آیت الله دستغیب» شیراز فراهم می شود.

استاندار فارس افزود: پیگیری های لازم در خصوص انجام پرواز مستقیم میان فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز و فرودگاه نجف اشرف انجام شده و مجوز لازم صادر شده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب نخستین پرواز مستقیم میان فرودگاه «شهید آیت الله دستغیب» شیراز و فرودگاه نجف اشرف 12 بهمن و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

ایمانیه اعلام کرد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف برقرار است که با استقبال زائران شمار این پروازها قابل افزایش نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای حفظ سلامتی زائران و هموطنان، تمامی مقررات و نکات بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در زمان ورود و خروج زائران در فرودگاه شیراز رعایت می شود و زائران باید واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

کد خبر 1141577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha