معلمین در تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی نقش موثری دارند

حجت الاسلام سلطانی گفت: آموزش و پرورش بزرگترین خانواده در کشور است که بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و می توان گفت معلمین در تبیین دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران نقشی موثر دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد سلطانی» در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دو سال پیاپی شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن را به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد نبودیم لیکن امسال تا کنون قرار بر برگزاری هرچه با شکوه تر این راهپیمایی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: امسال باید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین دستاوردهای انقلابی اسلامی تاکید و حقایق و واقعیت های وقایع سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها، تهدید ها و کودتا ها، ۱۷ هزار شهید ترور، داعش، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و همچنین جایگاه کشور در منطقه بیان شود.

 

وی افزود: آموزش و پرورش بزرگترین خانواده در کشور است که بیش از ۳۶ هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و می توان گفت معلمین در تبیین دستاوردها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران نقشی موثر دارند.

 

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: برگزاری پویش شعار مردمی انقلاب، طراحی پلاکارد، طراحی طومار جهت دریافت توقعات نوجوانان و جوانان از مسئولین، اجرای سرودهای انقلابی و مسابقات کتابخوانی با هدف آشنایی با دستاوردهای انقلاب و همچنین برگزاری جُنگ انقلاب در ایام الله دهه فجر از جمله مهم ترین پیشنهادات فرهنگی در ایام الله دهه فجر است..

کد خبر 1141647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha