ساماندهی گلزار شهدا اولویت کارهای عمرانی در همدان است

قاسمی فرزاد با تأکید بر استفاده از آرمان‌های انقلاب در طراحی المان‌های گلزارهای شهدا گفت: یکی از راه‌های مؤثر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان گفت: هرچه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه‌ بارزی از مصادیق تکریم شهدا است.

استاندار همدان افزود: یکی از راه‌های مؤثر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، زنده‌ نگه ‌داشتن یاد و نام شهدا با ساماندهی گلزار‌های شهدا و زیباسازی آنها است.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اولویت قرار دادن مرمت‌ گلزارهای شهدای استان در کارهای عمرانی بیان کرد: مشکلات موجود در مسیر بهسازی و مرمت گلزار شهدا در روستاها و شهرهایی که امکان این کار نیست باید برطرف شود.

وی گفت: بسیج سازندگی مجری مرمت گلزارهای شهدای استان است و انتظار می‌رود که بر این کار نظارت‌ عالی داشته باشد و دولت هم از مرمت گلزارهای شهدا حمایت خواهد کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: دهیاران مکلف‌اند که تخصیص اعتبار لازم برای نگهداری و مرمت گلزارهای شهدا را پیگیری کنند.

قاسمی فرزاد با تأکید بر توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طراحی المان‌های شهدا افزود: مضامین مرتبط که نسبتی با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا داشته باشد به کار گرفته شود‌.

وی اعلام کرد: استان همدان از پیشگامان توجه به شهدا و مرمت‌ و بهسازی گلزار شهدا در کشور‌ است و مشکلات و مسائل استانی نباید مانع پرداختن به مرمت و بهسازی گلزار شهدا شود.

 

 

کد خبر 1141711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha