برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای ادبی طنز «مثلث»

نخستین دوره جشنواره منطقه ای ادبی طنز «مثلث» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، نخستین دوره جشنواره منطقه ای ادبی طنز «مثلث» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی و هنری مجد آیین نواشراق و  انجمن ادبی استان قزوین برگزار می شود.

 

این جشنواره در بخش های شعر و داستان کوتاه برگزار می شود که موضوعات جشنواره به صورت آزاد بوده و در بخش شعر هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر و در 2 محور نظم و نثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

 

همچنین در بخش داستان کوتاه هم هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند که هر اثر ارسالی از پنج صفحه A4 با اندازه قلم 12 بیشتر نباید باشد.

 

این جشنواره با هدف کشف، جذب و  پرورش استعدادهای فرهنگی هنری، ترویج و معرفی طنز فاخر و همچنین پاسداشت سه چهره ملی طنز کشور (عبید زاکانی، علی اکبر دهخدا و اشرف الدین حسینی) در استان های قزوین- گیلان، همدان، البرز و زنجان برگزار می شود.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس qhazvin.farhang.gov.ir مراجعه کنند؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر 20 فروردین ماه 1401 بوده و 30 فروردین ماه 1401 مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

کد خبر 1141752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha