بیش از ۹۰۰ جلد کتاب توسط اداره پست استان توزیع شده است

فرخی گفت: همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا به امروز بیش از ۹۰۰ جلد کتاب توسط اداره پست استان و ۷۰ جلد توسط خود ناشران استانی توزیع شده است.

«مجید فرخی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، افزود: همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا به امروز بیش از ۹۰۰ جلد کتاب توسط اداره پست استان و ۷۰ جلد توسط خود ناشران استانی توزیع شده است.

مدیرکل پست استان آذربایجان‌غربی  با بیان اینکه در ۱۹ شهرستان این استان خدمات پستی انجام می گیرد، اظهار کرد: حضور مویرگی پستی را در تمامی شهرستان‌ها و مراکز بخش استان داریم و نه‌تنها در مناطق شهری بلکه در مناطق روستایی نیز برای توزیع کتاب‌های خریداری شده هم‌استانی‌ها آمادگی داریم.

این  مسئول گفت: ارسال محموله‌های پُست ناشران در قالب سرویس پست «گیت‌ وی» انجام خواهد شد که در قالب آن فروشنده می‌تواند برای سفارش‌های خود بر اساس نوع پستی که مشتری انتخاب کرده (سفارشی یا پیشتاز) فاکتور صادر کند.

وی ادامه داد: حدود ۱۴۵ نفر نامه‌رسان و موزع در استان فعال هستند و همه این افراد در ایام برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان غربی و روزهای پس از آن آمادگی دارند تا اقلام ارسالی از سایر استان‌ها را حتی به دورافتاده‌ترین نقاط آذربایجان غربی برسانند.
 

فرخی با بیان اینکه روزانه با کامیون‌های حمل پستی به شهرستان‌های استان مبادله داریم، عنوان کرد: در این زمینه متقاضیان می‌توانند حتی در روستاها نیز پس از ثبت و سفارش کتاب‌هایشان، در مدت زمان کوتاهی خریدهای خود را تحویل بگیرند.

رییس اداره پست استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: درج شماره همراه گیرنده روی بسته خیلی مهم و ضروری است، و  با درج شماره همراه نامه‌رسان هیچ بهانه‌ای نخواهد داشت و موظف است بسته را حتما به گیرنده تحویل دهد.

فرخی با بیان اینکه 14 ناشر استانی در این نمایشگاه حضور فعال دارند، افزود: موضوع جمع‌آوری کتاب از محل فعالیت ناشرین و رهسپاری آن روزانه یک مرتبه جزو تعهدات اداره پست است.

 

کد خبر 1141762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha