پرداخت بدهی افراد نیازمند از مغازه‌های سطح شهر به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» گراش با مراجعه به مغازه های سطح شهر، بخشی بدهی افراد کم بضاعت و نیازمند را پرداخت کردند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در قالب طرح های مختلف در طول هفته برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: این کانون فرهنگی و هنری در حد وسع و توان خود در عرصه های مختلف محرومیت زدایی به فعالیت پرداخته است.

 

وی به جدیدترین فعالیت خیرخواهانه مسجدی ها در این کانون اشاره کرد و اظهار داشت: در جدیدترین برنامه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» بخشی از بدهی نیازمندان به مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر، پرداخت شد.

 

مقتدری عنوان کرد: بچه های مسجد در قالب این طرح، بدهی 11 نفر از افراد کم بضاعت را به مبلغ بیش از 22 میلیون ریال پرداخت کردند.

 

وی تلاش بچه های مسجد برای برچیدن فقر از چهره جامعه را ستودنی عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه به عنوان هفتادوهفتمین فعالیت خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش عنوان کرد: همچنین پیش از این نیز مبلغ 15 میلیون ریال از سوی این کانون فرهنگی به حساب سرپرست خانوار نیازمند واریز شده است.

 

مقتدری در پایان از همت خیران و نیکوکاران که همواره یاری گر بچه های مسجد در اجرای فعالیت های خیرخواهانه هستند، قدردانی کرد.

کد خبر 1141765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha