مشکلات معیشتی و گرانی زیبنده دولت انقلابی نیست

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت برطرف شدن مشکلات معیشتی و گرانی در جامعه تأکید کرد و گفت: مشکلات معیشتی و گرانی زیبنده دولت انقلابی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(7بهمن) در برگزاری جشن های دهه فجر اظهارداشت: از این ظرفیت ها باید استفاد شود و دستاوردهای انقلاب را به گوش مردم به ویژه جوانان برسانیم.

 

امام جمعه بروجرد افزود: دشمن تلاش می کند تا دستاوردهای انقلاب را کمرنگ جلوه دهد و هدف دشن ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب است.

 

وی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب می توان از یک آمار مقایسه ای از قبل و بعد از انقلاب به طور مثال در بخش برق رسانی، آب رسانی، جاده سازی، گسترش مراکز آموزش عالی،مدرسه سازی، بهداشت و درمان و....ارائه دهیم.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی در دولت جدید انجام گرفته اعم از تزریق واکسن کرونا، حضور در بین مردم، ارتباط اقتصادی با کشورهای منطقه که قابل تقدیر است.

 

وی تصریح کرد: اما از دولت تقاضا داریم که مشکل معیشت مردم را برطرف نماید، قابل قبول نیست که در این دولت انقلابی شاهد گرانی اجناس و کالاها باشیم.

 

گفتنی است، در ادامه فرماندار بروجرد نیز از برگزاری جشن ها، افتتاح برخی پروژه ها، مردمی کردن جشن ها و عمل به صورت هماهنگ بین دستگاه ها تاکید داشت.

 

 

کد خبر 1141800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha