محل شهادت شهید انقلاب «مظفر عزیزی» را گلباران کردند

شهید «مظفر عزیزی» که در هفتم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در راهپیمایی مردم انقلابی خلخال به شهادت رسیده بود امروز با حضور مسئولان شهر خلخال همزمان با سالروز شهادتش این محل گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، شهید مظفر عزیزی که در هفتم بهمن ماه سال 1357 در راهپیمایی مردم انقلابی خلخال به شهادت رسیده بود امروز با حضور مسئولان شهر خلخال همزمان با سالروز شهادتش این محل گلباران شد.

 

این شهید اولین شهید شهرستان خلخال در راه پیروزی انقلاب اسلامی بود که با تشریفات نظامی محل شهادتش گلباران شد.

 

امام جمعه شهر خلخال، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده معظم شهدا و اهالی شهر خلخال در این مراسم معنوی حضور داشتند و با نثار گل به محل شهادتش این شهید یاد و راهش را گرامی داشتند.

 

تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود که با فریادهای لبیک مردم ولایی شهر خلخال اجرا شد.

 

شهید مظفر عزیزی متولید 22 اردیبهشت ماه 1322 در روستای «بورگهیم» شهرستان خلخال بود و در خانواده مذهبی دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را گذارند و با فعال شدن هسته های انقلابی در شهر خلخال با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره) پا به خیابان برای شروع تظاهرات گذاشتند و این راه به فیض شهادت نائل شد.

 

کد خبر 1141832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha