رییس جمهور وارد گیلان شد

آیت الله رئیسی دقایقی پیش در پانزدهمین سفر استانی خود وارد گیلان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «سیدابراهیم رییسی» دقایقی پیش در پانزدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار گیلان، و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

 

رییس جمهور در سفر یک‌روزه خود به گیلان در نخستین نشست با منتخبینی از اقشار مختلف چون نخبگان، جوانان، طلاب و روحانیون، خانواده شهدا و ... دیدار کرده و سپس از پروژه‌های مهم تولیدی و صنعتی استان بازدید می‌کند و از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرد.

 

آیت الله رئیسی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان شرکت کرده و نشست با خبرنگاران پایان بخش برنامه‌های سفر رییس جمهور به گیلان است.

 

گفتنی است، در این سفر رییس دفتر رئیس جمهور، معاون عمرانی، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزرای کشور، نیرو، صمت، فناوری اطلاعات، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی رییس جمهور را همراه می‌کنند.

 

رسیدگی به مشکلات آب شرب، محیط زیست، زباله سراوان، تغییر کاربری اراضی، اشتغال، احیا تالاب انزلی، خط ریلی رشت- انزلی- آستارا از مطالبات گیلانی‌ها از رییس جمهور و هیئت همراه در این دور از سفرهای استانی است.

 
کد خبر 1141853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha