برنامه‌های سطحی و کم عمق در انعکاس مناسبت‌های انقلابی اثرگذار نیست

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: مراسم و برنامه‌های سطحی، کم عمق و کم رمق نمی‌تواند در انعکاس مناسبت‌های انقلابی و ملی اثرگذار باشد و باید از همه ظرفیت‌ها بهره‌ بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر استان با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، امروز دوره جهاد تبیین است، در این دوره ما باید با بهره‌گیری همه عناصر هنری و تبلیغاتی و فناوری‌های نوین و امکانات جدید که در سپهر و کهکشان ارتباطات ظهور و بروز پیدا کرده‌اند بهره‌ بگیریم.

 

وی افزود: بهره‌گیری هرچه بیشتر از زبان هنر در این راستا ضروری است چرا که زبان هنر و زبان تبلیغ باید متناسب با آخرین دستورالعمل‌های شناختی باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ای پیروز است که قدرت توزیع و تبیین داشته باشد، اعلام کرد: برگزاری مراسم کم عمق و کم رمق نمی‌تواند در انعکاس برنامه های مناسبتی، اقلابی و ملی اثرگذار باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اجرای برنامه‌های موثر استفاده برد.

 

عبدالملکی تصریح کرد: پویش پرچم، اجرای سرود ملی در راستای اعتلاء جایگاه پرچم به عنوان نماد ایران اسلامی باید مورد توجه باشد.

 

وی اجرای برنامه فجرانه، برنامه خانواده، میزگرد و اجرای مسابقات پویش پرچم را از برنامه‌های سیمای مرکز کردستان در ایام دهه فجر اعلام کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اعلام کرد: معرفی ماموستایان حامی انقلاب اسلامی، استوری موشن، ویدئو کامنت، اجرای پویش یک عکس یک خاطره،اینفوگرافی کردستان در گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کردستان خواهد بود.

 

عبدالملکی با اشاره به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: ۱۰ برنامه از دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به افتتاح دفاتر خبری در شهرستان‌های استان برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر افزود: ۲۰ اکیپ خبری در سراسر استان فعالیت‌های ایام دهه فجر را پوشش خواهند داد.

کد خبر 1141866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha