عیادت خادمیاران رضوی آران و بیدگل از مادران سالمند آسایشگاه برکت

بانوان خادمیار کانون‌ رضوی سلطان طوس آران و بیدگل با شعار «به عشق زهرا، ایران خانه حضرت رضا(ع)» و عیادت از مادران مرکز نگهداری سالمندان برکت آران و بیدگل تجلیل و دلجویی کردند.

​مجید دادخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل  گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلطان طوس به منظور گرامیداشت مقام زن در مرکز سالمندان شهرستان حضور یافتند و با اهدای تسبیح و نبات تبرکی ضمن ایجاد حال و هوای امام رضایی در آسایشگاه هفته زن و مادر را به آنان تبریک گفتند.

 

 مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل با اشاره بر این حدیث گوهربار امام رضا(ع) که فرمودند «خداوند به سپاسگزاری از خودش و پدر و مادر فرمان داده است، پس کسی که از پدر و مادرش سپاسگزاری نکند، خدا را شکر نکرده است.» ادامه داد: همچنین مقداری کمک‌های غیر نقدی مورد نیاز سالمندان آسایشگاه که از سوی خیران تامین شده بود به  خانه سالمندان هدیه شد.

 

دادخواه، همکاری و همراهی خادمان حرم باب المراد با خادمیاران و یاوران رضوی در آیین عیادت از مادران سالمند را یادآور شد و افزود: کانون سلطان طوس با توجه به استقرار در حرم باب المراد ظرفیت قابل توجهی را در جذب و‌ هدایت کمک‌ها به محرومان دارد.


وی خاطرنشان کرد:کانون سلطان طوس با ۱۱ خادمیار شامل ۲ نفر از برادران و ۹ نفر از بانوان و همراهی ۱۵ یاور رضوی در این فعالیت دارد.


کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا(ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی‌ کنند./

کد خبر 1141887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha