مدیریت شهری، برنامه محوری را جایگزین پروژه محوری کند

افشارچی خطاب به شهردار زنجان خواست تا از نگاه پروژه محور به سمت برنامه محور در مدیریت شهری حرکت کند و ادامه داد: در توسعه شهر موضوع عدالت را مدنظر قرار دهید چرا که در توزیع ثروت اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان با اشاره به اینکه در بسیاری شاخص ها از استان های همجوار عقب هستیم، گفت: در برخی شاخص های عمران شهری هم نیازمند کار جدی هستیم.

 

محسن افشارچی با اشاره مشکلات عدیده اداری در کشور که فرصت هرگونه آزمون و خطا را از ما می گیرد، افزود: ما دغدغه این نظام را داریم و خون های زیادی پای این نظام ریخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام انرژی خود را در مسیر پیشرفت شهر و استان به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: شاخص های عددی توسط شهردار زنجان برای توسعه شهر تعیین تا با مراجعه به این شاخص ها نسبت به مدیریت شهری اقدام شود.

 

استاندار زنجان خطاب به شهردار زنجان خواست تا از نگاه پروژه محور به سمت برنامه محور در مدیریت شهری حرکت کند و ادامه داد: در توسعه شهر موضوع عدالت را مدنظر قرار دهید چرا که در توزیع ثروت اثرگذار است.

 

افشارچی با اشاره به اینکه اجاره بها در شهر زنجان بالا است، گفت: زیر ساخت های برخی محلات شهر بسیار ضعیف است؛ ساخت و سازهای فراوان در کوچه محلات ما به سرعت رشد می کند ولی زیرساخت ها بازسازی نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش تولید ناخالص داخلی از محل خدمات مورد تاکید است، افزود: یکی از منابع این خدمات مربوط به موضوع گردشگری می شود که پروژه سبزه میدان و محدوده اطراف آن می تواند مصداقی از «زنجانف میزبان مهربان» را تحقق بخشد.

 

استاندار زنجان در ادامه افزود: حکمرانی بر مبنای شبکه بهترین نوع مدیریت است که می توانیم شبکه مردمی را درگیر مدیریت شهری کنیم.

 

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از حبیب یگانه شهردار اسبق زنجان، علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد. فیروزفر پیشتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان را برعهده داشت.

کد خبر 1141895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha