موضع ما نسبت به جرایم خاص، برخورد سریع و قانونی است

صادقی با بیان اینکه موضع ما نسبت به جرایم خاص، برخورد سریع و قانونی و در جرایم خرد، گذشت است، گفت: بنا به آمار سرقت در مشهد بالاست که علت آن معتادان متجاهر است که جمعیت آن‌ها بیش از ۹ هزار نفر است و ۳۰ درصد از آنها متعلق به سایر شهرها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامعلی صادقی» امروز(۷ بهمن) در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه‌ قضایی استان اظهارداشت: خراسان رضوی حدود ۸۰۰ قاضی در واحدهای قضایی داشته که ۸۸ درصد آنها آقایان و ۱۲ درصد بانوان هستند، همچنین ۲۰ درصد از آن‌ها فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه و ۸۰ درصد فارغ التحصیل دانشگاه می‌باشند، در حوزه عملکردی بیشترین پرونده‌های مختومه خراسان رضوی مربوط به دادگاه‌های تجدید نظر، خانواده و حقوقی می ‌شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: برنامه ما این است که شهرستان‌ها را در اولویت امکانات قرار داده و مورد نیاز آن‌ها را شناسایی و تامین کنیم؛ نسبت به اموری که مربوط به معیشت مردم می‌شود، پیگیری شده و با محوریت مراجع متولی، در تلاش برای حل مسائل هستیم.

 

وی با بیان اینکه موضع ما نسبت به جرایم خاص، برخورد سریع و قانونی و در جرایم خرد، گذشت است، گفت: بنا به آمار سرقت در مشهد بالاست که علت آن معتادان متجاهر است که جمعیت آن‌ها بیش از ۹ هزار نفر است و ۳۰ درصد از آن‌ها متعلق به سایر شهرهای کشور هستند.

 

صادقی افزود: دو تقاضا در بحث جمع آوری و نگه‌داری از معتادان متجاهر و منابع مالی داریم؛ اگر شش ماه درآمد دادگستری استان را با مصوبه سران قوه در اختیارما قرار دهید، می‌توانیم معتادان را جمع نماییم، همچنین در جهت نگه‌داری از معتادان درخواست داریم این مسئله مورد نظر قرار گیرد.

 

مدیر کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: در اعتراض‌های اخیری که در کشور به وجود آمد، خراسان رضوی با مشکلی مواجهه نبود ولی گلایه وجود دارد؛ با مدیریت رئیس قوه قضاییه دلگرم به حل مشکلات مردم بوده و پای کار خدمت هستیم.

کد خبر 1141905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha