بهره برداری از ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی/ سرمایه گذاری در بخش صنعت گلستان افزایش یافت

طلوعیان گفت: ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی گلستان با ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۴۰۱ نفر در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» امروز «پنجشنبه ٧ بهمن» در نشست با اعضای ستاد خبری دهه فجر استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 29 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 270 میلیارد تومان و با اشتغال 401 نفر به بهره برداری می رسد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به توزیع شهرستانی این پروژه ها گفت: افتتاح طرح های تولیدی دهه فجر در 8 شهرستان انجام می شود. برهمین اساس در شهرستان آزادشهر 2 پروژه با اعتبار 16.5 میلیارد تومان، 8 واحد صنعتی در آق قلا با سرمایه گذاری 62 میلیارد تومان، در بندرترکمن و رامیان هرکدام یک واحد تولیدی و در علی آبادکتول نیز 3 طرح تولیدی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: در شهرستان کردکوی 4 واحد تولیدی با 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری، در گرگان 6 طرح با 54 میلیارد تومان سرمایه گذاری و در گنبدکاووس نیز 4 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 37 میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

طلوعیان گفت: واحدهای تولیدی قابل افتتاح در دهه فجر امسال در زمینه بازیافت زباله های پلاستیکی، تولید کودهای شیمیایی، درب و پنجره پی وی سی، تولید کیسه های پلی پروپیلن، تولید محصولات سلولزی، فرآورده های ید، خوراک آماده طیور، سیلوی فلزی و غیره است.

 

وی در خصوص برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ایام دهه فجر هم بیان کرد: در این دهه نشست های بصیرتی در شهرستان های مختلف پیش بینی شده، همچنین برگزاری جشن انقلاب ویژه اصناف و بازاریان و تجلیل از بانوان شاغل، افتتاح واحدهای صنفی، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، آذین بندی بازار و غیره نیز انجام می شود.

 

طلوعیان ادامه داد: تهیه بسته های معیشتی در ایام دهه فجر و توزیع آن بین خانواده های نیازمند نیز از دیگر برنامه های بازاریان و اصناف در روزهای پیش رو است.

 

رئیس کمیته صنعت و معدن ستاد دهه فجر گلستان هم چنین گفت: در این ایام جشنواره های فروش فوق العاده و حراجی ها به صورت محدود در استان برنامه ریزی شده است.
 

 

کد خبر 1141919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha