خدمات رسانی نظام به مناطق مرزی و اهل سنت قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست/ المان شهدای خدمت رونمایی می شود

دستمرد گفت: هرچند برخی کمبودها وجود دارد اما خدمات رسانی نظام به مناطق مرزی و اهل سنت قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد دستمرد» امروز «پنجشنبه ٧ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان با بیان اینکه گمیشان یکی از 31 شهرستان محروم کشور است، اظهار کرد: با وجود محرومیت هایی که در این منطقه وجود دارد اما سطح خدمات و امکاناتی که در نظام اسلامی به مردم این منطقه به ویژه در روستاها داده است، قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست.

 

فرماندار گمیشان گفت: امروز ما از بسیاری از خدمات و امکانات برخوردار هستیم و نظام اسلامی نیز توجه ویژه ای به رفع محرومیت زدایی دارد.

 

وی افزود: در دهه فجر امسال 190 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان پیش بینی شده که 50 برنامه به صورت شاخص برگزار می شود.

 

دستمرد بیان کرد: برپایی ایستگاه های سلامت، تهیه بسته های کمک مومنانه و توزیع آنها بین نیازمندان، برگزاری جشن های انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، برگزاری میزخدمت جهادی، برگزاری همایش ها و جشنواره های ویژه بانوان، تجلیل از مادران دارای سه فرزند و بیشتر و غیره از رئوس برنامه های این ایام است.

 

وی گفت: افتتاح فاز نخست مجموعه فرهنگی ورزشی کرال، آسفالت بخشی از جاده دسترسی به ساحل خواجه نفس، افتتاح فازدوم کارخانه تولید کاغذ، افتتاح اورژانس جاده ای، لایروبی بخشی از گرگانرود، بهره برداری از پروژه های زهکشی و آببندان ها و رونمایی از المان شهدای خدمت در جریان سیل نوروز 98 در این شهرستان انجام می شود.

 

فرماندار گمیشان در ادامه با بیان اینکه یکی از معضلات در این شهرستان، کمبود آب است، خاطرنشان کرد: در سفر وزیر نیرو به گمیشان در ماه های گذشته، قرار شد 4 حلقه چاه در این شهرستان حفر شود. همچنین قرار است از ظرفیت آب شیرین کن بندرترکمن برای رفع مشکل کمبود آب در گمیشان استفاده شود.
 

کد خبر 1141920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha