جریان مردمی و جهادی امروز باید جدی تر گرفته شود

مسکنی با بیان اینکه جریان مردمی و جهادی امروز باید جدی تر گرفته شود گفت: کار جهادی به این معناست که بتوانیم رویه‌ها را تغییر دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « مهدی مسکنی »  امروز( پنج شنبه، ۷ بهمن) در مراسم معارفه مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در گیلان با بیان اینکه فرصت های زیادی در گیلان برای عزم و اراده جهادی وجود دارد که باید شناسایی شوند، اظهارداست: متاسفانه فقر زیاد سبب شده که برخی از مناطق گیلان جهنم سبز نامیده شوند و این سرسبزی اجازه دیده شدن بسیاری از مشکلات را نمی دهد. 

 

عضو هیئت مدیره قرارگاه جهادی امام رضا(ع) کشور با تاکید بر اینکه آنچه که امروز می‌تواند ساختارهای دولتی را تغییر دهد، تفکر جهادی است افزود: تفکر جهادی به معنای زدن زیر میز قواعد جاری و موجود است، کار جهادی به این معناست که بتوانیم رویه‌ها را تغییر دهیم و در سیستم حذف نشویم.

 


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این موضوع که بسیج، پایه گذار خدمت بی منت است عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر گفتمان تولید علم و گفتمان جهادی تاکید دارند و از ما خواستند که درگیر رویه اداری نشویم.

 


وی اذعان کرد: جریان مردمی و جهادی امروز باید جدی تر گرفته شود. امروز آرمان فدای سازمان می‌شود و هر گروهی به فکر قبیله گرایی است.

 


این مقام مسئول با بیان اینکه جریان لیبرال و سرمایه داری از ورود نیروهای انقلابی به جزئیات حساب و کتاب برخی سازمان‌ها جلوگیری می‌کند تا تخلفات و فسادها شفاف نشود، اذعان کرد: متاسفانه اجازه ندادند که بچه حزب اللهی‌ها و انقلابی‌ها وارد میدان عمل شده و از آمار و رازهای سازمان‌ها باخبر شوند تا بتوانند به کارهای کثیف خود ادامه دهند.

 

در ادامه حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری به عنوان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان گیلان اهدا و وی معارفه شد.

 

در انتهای مراسم از پویش استانی "با هم‌ مهربان باشیم" نذر خدمت با هدف شکوفایی استعدادهای انسانی، تسهیل‌گری اجتماعی و اقتصادی و ارتقاء وضعیت سلامت و درمان در استان رونمایی شد.

 

کد خبر 1141921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha