مشکل گیلان ضعف مدیریت ظرفیت ها و منابع است

حجت الاسلام نقوی گفت: همه ظرفیت ها برای رونق و توسعه و ایجاد اشتغال وجود دارد اما مشکل در مدیریت این ظرفیت ها و منابع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام «مهدی نقوی» در جلسه شورای اداری این شهرستان که امروز ( جمعه، ۸ بهمن) با حضور معاون رییس جمهور و رییس برنامه و بودجه کشور در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در آستانه دهه مبارک فجر و آغاز فصل بندگی ( ماه رجب) مردم نجیب گیلان توفیق میزبانی رییس دولت مردمی و انقلابی و اعضای هیئت دولت است که امیدواریم حضور اعضای هیئت دولت مایه خیر و برکت باشد.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه امروز ما باید به دنبال گره زدن به امور و زندگی مردم باشند، تصریح کرد: امروز در دولت انقلابی و مردمی شاهد مدیرانی هستیم با برنامه تعامل متوازن به دنیا و اتکا به داشته های و ظرفیت های ملت به دنبال کره گشایی از مشکلات مردم هستند و باید شکرگذار خدای متعال باشیم.

 

حجت الاسلام نقوی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی و دولتمردان باید به این باور برسند که گیلان به حق خودش با توجه به ظرفیت های خود نرسیده است، اذعان کرد: گیلانی که سرشار از ظرفیت هاست و می تواند کشور را اداره کند امروز پیرترین استان کشور است و شهرستان لنگرود یکی از پیرترین شهرستان های استان گیلان است.

 

وی ادامه داد: جوانان گیلان برای داشتن یک شغل آبرومند که زندگی خود را تامین کنند، مجبور به مهاجرت هستند و راهی شهرها و استان های دیگر می شوند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه ۴۰ درصد برنج کشور  و ۹۰ درصد چای کشور در استان  تامین می شود، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها برای رونق و توسعه و ایجاد اشتغال وجود دارد  اما مشکل در مدیریت این ظرفیت ها و منابع است.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان در اکثر روزهای سال بارش باران دارد اما مدیر این سازمان امروز باید از مشکل آب شرب و آب کشاورزی  مردم سخن بگوید، خاطرنشان کرد: برای حل این مشکلات جوانان انقلابی و جهادی امیدشان به دولت مردمی و انقلابی است تا نوع نگاه به عرصه مدیریت و مردم تغییر و نیازمند جهاد به خدمت به مردم هستند نوع نگاه مدیران باید تغییر کند.

 

نقوی با اشاره به اینکه مدارس فرسوده بسیاری در شهرستان وجود دارد و  تنها سینمای شهرستان سال هاست تعطیل است خاطزنشان کرد: حوزه گردشگری از حوزه های فراموش شده ماست که انتظار داریم با مدیریت و نگاه جامع دولت انقلابی و مردمی  شاهد کم شدن مشکلات و رضایت مردم باشیم.

کد خبر 1142062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha