کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی رسالت مهم تعلیم و تربیت است

آیت الله سید محمد شاهچراغی رسالت مهم مسئولان تعلیم و تربیت بسیج را کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کردوگفت: بنده به سهم خود از این تلاش قدردانی می کنم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ آیت الله «سید محمد شاهچراغی» در دیدار با مسئولان معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان به روایتی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت:شخصی به امام سجاد(ع) عرض کرد که آقا همه ی راه های دین را به من نشان دهید امام هم جواب کاملی دادند و  فرمودند :قول الحق،حق مقابل باطل است ، صداقت قول حق است و سخن حق گفتن برای بعضی ها تلخ است و گاهی ممکن است به ضرر انسان باشد اما باید آن را گفت، والحکم بالعدل، در محکمه باید کار براساس عدالت باشد یکی از راه های اسلام عدالت است که در مقابل ظلم است و  راه اجرای عدالت فهمیدن عدل است.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکیدبراینکه وقتی قول دادیم پای قولمان باشیم ادامه داد: باید وفای به عهد و پیمان کنیم و درصالحین متربیان  را با حق گویی ، عدالت و وفای به عهد آشنا کنید که آنها همه چیز را در ذهنشان حک می کنند.

 

وی افزود :نوجوانان و جوانانی که در گروه های تربیتی شما هستند، کسانی اند  که آینده ساز کشور می باشند از این رو خوب کار کردن با آنان ضروری است و رسالت مهم شما مسئولان تعلیم و تربیت، کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی است و بنده نیز به سهم خود از تلاش شما قدردانی می کنم.

 

آیت الله شاهچراغی تلاش و پشتکار در استفاده مطلوب از عمر، را تأکیدو تصریح کرد:انسان هر کاری را که قبول کرد باید به نحو شایسته و صحیح انجام بدهد و  استفاده درست از وقت و عمر خود داشته باشد و اگر انسان در جایگاهی قرار بگیرد و درست کار نکند مثل آن سنگی است که بر لب جوی آب قرار می گیرد و نه خودش آب می خورد و نه می گذارد دیگری از آن آب استفاده کند.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به نقش مهم نظام تربیتی صالحین اظهارداشت: کار شما کار مهمی است به آن خیلی اهمیت بدهید و بدانید هم خدا و هم پیامبر آن را دوست دارند.

 

در این دیدار حجت الاسلام طوسی  مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج  سپاه  استان سمنان  گزارشی از فعالیت ها و اقدامات شبکه تربیتی صالحین در استان ارائه کرد.

کد خبر 1142216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha