برگزاری جشن انقلاب در کانون مصباح روستای پیروز ملایر

امیری گفت: همزمان با همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجرر جشن بزرگ انقلاب در کانون مصباح روستای پیروز ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر برنامه های مختلفی نیز  توسط کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل برگزاری جشن های انقلاب،  تجلیل از تعدادی از  پسران تازه به سن تکلیف رسیده و.. است.

 وی با بیان اینکه جشن انقلاب با همکاری کتابخانه و یکی از مدارس برگزار می‌شود گفت: در حال حاضر نیز گروه سرود اعضای کانون برای برگزاری این برنامه در حال تمرین است.

وی مسابقات فرهنگی، ختم صلوات، مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب توسط کانون ،شرکت در راه پیمایی 22 بهمن،آذین بندی و... را نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این کانون در ایام دهه فجر دانست.

وی با بیان اینکه همزمان با ولادت ولادت حضرت زهرا(س) نیز برنامه های مختلفی در این کانون برگزار شد گفت: این برنامه ها برگزاری ختم ۵ هزار صلوات ،هدیه به حضرت فاطمه(س) و برگزاری جشن ویژه  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)و... بود.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

کد خبر 1142264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha