مساعدت ۵۷۵میلیون تومانی کمیته امداد سوادکوه به بیماران تحت حمایت

عابدی فیروزجائی گفت: در شهرستان سوادکوه ۷۰ بیمار صعب العلاج و ۳۲ بیماری زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد هستند و تا کنون برای ۲۵۷۰ نسخه درمانی به مبلغ ۵۷۵ میلیون تومان مساعدت شد.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه در شهرستان سوادکوه ۲۰۳۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: واحد درمان این نهاد در راستای حمایت از بیماران نیازمند نسبت به پرداخت هزینه فرانشیز ، تهیه تجهیزات پزشکی  ، دستگاه اکسیژن و... خدمات ارائه می‌کند.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه افزود:  پس از تحویل نسخه ها از  خانواده های تحت پوشش با ارائه مدارک درمانی به مددکار مربوطه و طی مراحل کارشناسی و تأمین اعتبار از طریق خیرین ، مراکز نیکوکاری ، اعتبارات دولتی و صدقات مردمی مشترکین اقدام به پرداخت هزینه ها می شود.

 

وی تصریح کرد:  بسیاری این خدمات در این شهرستان از طریق مراکز نیکوکاری ارائه شد.

 

عابدی فیروزجایی افزود: برخی  از مراکز نیکوکاری این شهرستان در کمک به بیماران سرطانی و پرداخت هزینه های شیمی درمانی نیازمندان غیر تحت پوشش هم مساعدت ویژه ای داشتند.

 

وی گفت:  در این شهرستان ۷۰ بیمار صعب العلاج و ۳۲ بیماری زمین گیر تحت حمایت هستند و تا کنون برای ۲۵۷۰ نسخه درمانی به مبلغ ۵۷۵ میلیون تومان مساعدت شد.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه با تقدیر از همراهی خیران و مراکز نیکوکاری شهرستان اذعان کرد: در تلاشیم با همت نیکوکاران نیک اندیش صف در نوبت دریافت  خدمات درمانی و فرانشیز  مددجویان به روز و در اولین فرصت پرداخت شود.

کد خبر 1142281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha