افتتاح ۶۸ پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان کرج با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان

قاسم پور با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ۶۸ پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان کرج با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» در جمع خبرنگاران در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر در استان البرز گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۸ پروژه عمرانی، تولیدی و فرهنگی در سطح شهرستان کرج افتتاح می شود. 

 

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج افزود: این پروژه های عمرانی و فرهنگی در شرستان کرج با هدف اشتغالزایی ۳۶۷ نفر همراه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت افتتاح طرح های عمرانی به مناسبت دهه فجر بیان کرد: از مجموع پروژه هایی که به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود ۶۲ پروژه مربوط به بخش دولتی هستند که ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن ها برآورد هزینه شده است. 

 

وی ادامه داد: پروژه های مربوط به بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است که زمینه اشتغالزایی ۲۶۷ نفر را ایجاد می کند. 

 

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: پروژه هایی که به مناسبت دهه فجر افتتاح می شوند عبارتند از پروژه گازرسانی روستاهای نوجان، دروان و خوارس، افتتاح پارک دانایی، بهره برداری از یک هتل در جاده کرج به چالوس است. 

 

کد خبر 1142324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha