بیش از ۴۰ هزار نامه و درخواست در سامانه سامد ثبت شده است

عباسی با تاکید بر اینکه به همه درخواست‌های مردم پاسخ داده می‌شود از وصول بیش از ۴۰ هزار نامه و درخواست در سامانه سامد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ « اسدالله عباسی» امروز (شنبه،۹ بهمن) در سومین بازدید خود از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) با اشاره به سفر روز گذشته آیت الله «رئیسی» رئیس جمهوری و هیات دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم مسائل، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کرده اند.

 

استاندار گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت بررسی درخواست های مردمی و تکریم جایگاه مردم، بر خود وظیفه دانستم برای سومین بار از روند اجرای امور این سامانه در گیلان بازدید کنم.

 

عباسی در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ به مسائل مطرح شده آنان بیان داشت: مشکلات و مسائل مردم، جمع آوری و طبقه بندی شده و به دستگاه های مرتبط ارجاع می شود و دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته، مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

 

وی تصریح کرد: همزمان با پاسخگویی 600 کاربر در سامانه سامد، در 35 دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم ، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی(شماره 111) مردم شد.

 

استاندار گیلان یادآور شد: همه اهتمام دولت این است که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت و مسئولان انتقال دهند.

 

عباسی با بیان اینکه بیش از 40 هزار نامه و درخواست تاکنون در سامانه سامد واصل شده ، اظهار کرد: با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به گیلان، مردم امیدوار هستند به مشکلاتشان بهتر رسیدگی شود و همه مسئولان استان وظیفه مند هستیم مشکلات را رسیدگی و تا حد امکان رفع کنیم.

 

کد خبر 1142497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha