روز ملی صادرات، روزی است که صادرکننده دغدغه بخشنامه های خلق الساعه را نداشته باشد

علیخانی گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اهالی کسب و کار در کنار نهاد دین و مردم قرار داشتند و روز ملی صادرات، روزی خواهد بود که صادرکننده دغدغه بخشنامه های خلق الساعه را نداشته باشد، روزی خواهد بود صادرات کنندگان، تکریم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مظفر علیخانی»، امروز (شنبه 9 بهمن) در جلسه بزرگداشت روز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه شیراز شهر فرهنگ و ادب است، گفت: صادرات کارکردهای مختلف دارد، رونق تولید، اشتغال زایی، تولید و توزیع ثروت، صدور تکنولوژی، رنگین شدن سفره مردم و صدور فرهنگ ایرانی و اسلامی از جمله دستاوردهای تولید و صادرات کشور است.

معاون اتاق بازرگانی ایران افزود: در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اهالی کسب و کار در کنار نهاد دین و مردم قرار داشتند و روز ملی صادرات، روزی خواهد بود که صادرکننده دغدغه بخشنامه های خلق الساعه را نداشته باشد، روزی خواهد بود صادرات کنندگان، تکریم شوند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «علیرضا پاک فطرت» هم گفت: با برنامه ریزی باید از مسابقات جام جهانی 2022 قطر بهترین استفاده کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان فارس اظهار کرد: به اعتقاد من باید 10 درصد نمایندگان مجلس اقتصاد دان باشند و این به معنی آن نیست که این افراد مدرک تحصیلی «اقتصادی» داشته باشند، باید کار اقتصادی کرده باشند و با فن اقتصادی آشنا باشند.

کد خبر 1142512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha