ویژه برنامه های دهه فجر با ۱۷ عنوان در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان اجرا می شوند

مجید خوبی زاده گفت: برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر ۱۷ عنوان ویژه برنامه در نظر گرفته شده که کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با توجه به ظرفیت های موجود خود، آنها را اجرا می کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بچه مسجدی ها در تدارک ویژه برنامه های دهه فجر هستند، گفت: برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر ۱۷ ویژه برنامه در نظر گرفته شده که کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با توجه به ظرفیت های موجود خود، آنها را اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از برنامه های مناسبتی کانون های فرهنگی هنری آذین‌بندی مسجد و محله با همکاری اهالی به منظور مردمی کردن جشن‌های دهه‎ فجر است.

 

وی بیان کرد: همچنین در این ایام با محوریت مساجد جلساتی با روایتگری مردم محله از روزهای انقلاب برگزار می‌شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده پخش و نمایش فیلم‌های برگزیده‎ جشنواره‎ عمار با موضوعاتی همچون انقلاب‌ اسلامی، دفاع مقدس و بصیرت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: دیدار با پیشکسوتان انقلابی محله با محوریت امام جماعت مسجد و تقدیر و تجلیل از قهرمانان انقلاب یکی دیگر از برنامه های کانون های مساجد در دهه فجر است.

 

وی اظهار کرد: همچنین در ایام الله دهه فجر کانون های مساجد با توجه به ظرفیت های موجود اقدام به اجرای سرود و تئاتر با محوریت انقلاب اسلامی می کنند.

 

خوبی زاده اضافه کرد: اجرای طرح ختم صلوات یکی دیگر از برنامه دهه فجر است که در این راستا به میمنت سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر شب با مشارکت بچه مسجدی ها ۱۳۵۷ صلوات قرائت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این ایام، بیان حوادث انقلاب به صورت روز شمار است که توسط ائمه جماعات مساجد در بین نمازهای جماعت با هدف روشنگری و بصیرت افزایی اجرا می شود.

 

وی پخش سرودهای انقلابی از بلندگوی مساجد محلات را یکی دیگر از برنامه های مناسبتی دهه فجر برشمرد و افزود: برگزاری فراخوان بهترین شعار برای ایام مبارک دهه‎ فجر انقلاب اسلامی نیز از برنامه های کانون های مساجد در این ایام الله است.

 

خوبی زاده بیان کرد: علاوه بر این نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در این ایام فرخنده، مسابقات قرآنی با محوریت حفظ سوره‎ مبارکه فجر را اجرا کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: همچنین در آستانه ورود به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کانون های مساجد می توانند فراخوان ساخت مترسک استکبار برای استفاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه‎ حماسه‎ حضور با موضوع تهیه‎ عکس‌های سلفی از راهپیمایان ۲۲ بهمن یکی دیگر از برنامه های دهه فجر است.

 

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده، برگزاری مسابقه‎ دیوار نویسی انقلاب با موضوع معرفی شهدای انقلابی مسجد و محله است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین به همت بچه مسجدی ها نمایشگاه با موضوعات انقلابی در مساجد برپا می شود.

 

وی در خاتمه، راه اندازی کاروان شادی در محله و شهر را از سایر برنامه های مناسبتی کانون های مساجد جنوب کرمان در دهه فجر برشمرد.

کد خبر 1142520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha