افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۲ طرح اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر/ ۱۷۸ نفر صاحب شغل می شوند

قزلسفلو گفت: در دهه فجر امسال ۱۵۲ طرح اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان مینودشت افتتاح یا کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال ۱۷۸ نفر را ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدتقی قزلسفلو» امروز «شنبه ٩ بهمن» در نشست ستاد خبری دهه فجر استان ضمن تبریک فرارسیدن ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب اسلامی و خون شهدا صاحب عزت و اقتدار است  و در این ایام یکی از تکالیف اصلی ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ وتقویت وفاق ملی برای تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار مینودشت مردم این شهرستان را جزو پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و گفت: در 42 سال اخیر مردم این منطقه همواره پای آرمان های انقلاب و نظام ایستادند و در صحنه های مختلف از جمله انتخابات نیز حضوری پرشور و باشکوه داشتند.

 

وی افزود: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است که از سوی کمیته های مختلف شهرستانی برگزار می شود.

 

قزلسفلو بیان کرد: یکی از مهم ترین نکات در برنامه های امسال این است که باید زمینه حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را در برنامه های گرامیداشت دهه فجر فراهم کنیم و نهضت روایتگری را به معنای واقعی کلمه به منصه اجرا بگذاریم.

 

وی با اشاره به تهیه و پیش بینی بیش از 120 برنامه متنوع در مینودشت گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، همایش عفاف و حجاب ویژه بانوان، جشنواره قصه گویی، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، دیدار با علمای شیعه و سنی، برگزاری یادواره های شهدا و غیره بخشی از برنامه های این ایام است.

 

فرماندار مینودشت درباره افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی هم گفت: در دهه فجر امسال 37 پروژه عمرانی با اعتبار 62 میلیارد تومان افتتاح و 35 پروژه نیز با برآورد اعتبار اولیه 90 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی می شود.


وی افزود: همچنین 152 پروژه و طرح اقتصادی و اشتغالزا نیز با سرمایه گذاری 22 میلیارد تومان و اشتغالزایی 178 نفر در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 

کد خبر 1142527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha