خدمت رسانی به نیازمندان باید در میان مردم فرهنگ سازی و نهادینه شود

خاکساری قهرودی گفت: وقتی در مسیر خدمت الهی قرار بگیریم، حاصل آن خیر الهی است و امروز باید گام های خدمت رسانی به نیازمندان در میان مردم فرهنگ سازی و نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مصطفی خاکساری قهرودی» امروز (یکشنبه 10 بهمن) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال شهید سلیمانی در شهرک صنعتی کاسپین آبیک بیان کرد:خداوند متعال بر کار ما ناظر است و شاید در کلام بگوییم مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هستیند ولی این ما هستیم که تحت حمایت و دعای خیر مددجویان هستیم.

 

قائم مقام کمیته امداد کشور ادامه داد: مومن باید زیرک باشد و از فرصت های مناسب برای کسب رضای خداوند سبحان استفاده کند و اگر کارفرمایی در کنار کار تولید، عرصه اشتغال را برای نیازمندان ومحرومان فراهم کند در واقع به خیر کثیر نائل شده است.

 

وی عنوان کرد: اگر کمیته امداد خدماتی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند به وظیفه و رسالت خود عمل کرده است ولی اگر مردم به نیازمندان و محرومان کمک می کنند در واقع در راه خیر کثیر قدم برداشته اند.

 

خاکساری اعلام کرد: در کمیته امداد اگر خدمتی در حوزه معیشتی، مسکن، فرهنگی و غیره ارائه می شود همه این خدمات برای این است که مددجو به سطحی از خوداتکایی برسد و به چرخه زندگی بازگردد در واقع این خدمات زیرساخت توانمندسازی مددجویان است و هنر ما در خدمت به محرومان زمانی به کمال می رسد که این چرخه خدمت رسانی به توانمندسازی آنها منجر شود و آن زمان هدف نظام و انقلاب در عدالت محقق شده است.

 

وی تأکید کرد: کسی که در مسیر خدمت به محرومان قدم برمی دارد این کار او با خیر و برکت همراه بوده و قدم گذاشتن در این مسیر توفیق الهی می خواهد زیرا خدمت به مردم و نیازمندان سعادتی است که نصیب انسان می شود.

 

قائم مقام کمیته امداد خاطر نشان کرد: وقتی در مسیر خدمت الهی قرار بگیریم، حاصل آن خیر الهی است و امروز باید گام های خدمت رسانی به نیازمندان در میان مردم فرهنگ سازی و نهادینه شود.

 

گفتنی است قائم مقام کمیته امداد صبح امروز وارد قزوین شد که در ابتدای سفر یک روزه به قزوین با حضور در گلزار شهدای آبیک به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر 1142658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha