جهاد تبیین رویکرد برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر کمیته مساجد

سقاء گفت: اعضای کمیته مساجد استان با رویکرد جهاد تبیین و بیان دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به روشنگری چهره کریه نظام طاغوت و ستم شاهی خواهد پرداخت.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مطالبات و منویات رهبری معظم انقلاب در کلیه برنامه های پیش بینی شده از سوی کمیته مساجد و کانون های فرهنگی مساجد استان مورد لحاظ قرار خواهد گرفت.

 

مسئول کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی و مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اعضای کمیته مساجد استان با رویکرد جهاد تبیین و بیان دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به روشنگری چهره کریه نظام طاغوت و ستم شاهی خواهد پرداخت.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: استفاده از همه ظرفیت های بچه های مسجد در برنامه های دهه فجر در قالب های نوین و هنری با مشارکت و همکاری هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج نیز از دیگر اولویت های اجرایی فعالیت ها در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

 

سقاء ادامه داد: اهمیت برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها، مناطق عشایری و مرزی با همت جوانان انقلابی از دیگر اولویت برنامه ها است.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کلیه برنامه تجمیعی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مورد تاکید و الزام قرار گرفت و توصیه های لازم در این خصوص نیز ارائه گردیده است.

 

مسئول کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: اجرای جشن های انقلاب با محوریت مسجد و فعالیت های مردم جزو اولویت ها است و از عموم مردم دعوت می شود تا در این جشن ها مشارکت داشته باشند.

 

سقاء عنوان کرد: فراهم سازی زمینه ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان از اولویت برنامه ها برای آشنایی بیش از پیش این قشر برای پاسداری از حریم انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1142754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha