پیشرفت های امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است

ناصحی با بیان اینکه ملت آزاده ایران در مقابل تمام قدرت‌های بزرگ زمان که «شاه» را به عنوان نقطه ثبات و ژاندارم منطقه معرفی کرده‌ بودند و در مقابل هیمنه و قدرت جریان کفر ایستادگی کردند، گفت:پیشرفت های امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تسلیت عروج آسمانی مادر شهیدان «الحداد»، اظهارکرد: مادران شهدا چراغ‌های پرفروغی برای شناخت مسیر و راه فلاح هستند و به عنوان مسئولان شهر باید قدردان زحمات این مادران و ایثاگری‌هایشان باشیم.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به در پیش بودن فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل(ره) به میهن اسلامی، گفت: ملت آزاده ایران در مقابل تمام قدرت‌های بزرگ زمان که «شاه» را به عنوان نقطه ثبات و ژاندارم منطقه معرفی کرده‌ بودند و در مقابل هیمنه و قدرت جریان کفر ایستادگی کردند.

 

وی افزود: همه ما مدیون خون ۷۰ هزار شهید انقلاب اسلامی هستیم و پیشرفت‌های امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

 

ناصحی از شهرداری مشهد خواست تا به جدیت و با توجه به شرایط کرونایی نسبت به گرامیداشت دهه مبارک فجر اقدام نماید و تصریح کرد: در ایام دهه فاطمیه، شاهد تجربه بسیار خوبی از مشارکت هیات‌های مذهبی و بکارگیری ظرفیت آنها بودیم که شایسته‌ است در ایام پیش رو نیز از این ظرفیت و فرصت مردمی بهره‌برداری نماییم و ظاهر شهر را متفاوت از سال‌های دیگر رقم بزنیم.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: مشهد خاستگاه هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری بوده که بنا به شرایط و اقتضائات زمانی از شهر خود مهاجرت کرده‌اند؛ شورای شهر مشهد از تمامی این هنرمندان دعوت می‌کند که به شهر و زادگاه خود بازگردند و هنر خود را در قالب قاب‌های هنرمندانه که معطوف به هویت شهر مشهد مقدس است، بگنجانند.

 

وی بر لزوم همکاری شهرداری در برگزاری جشنواره فیلم فجر به ‌عنوان رویداد مهم فرهنگی تاکید کرد. ناصحی در ادامه ولادت امام‌محمدباقر(ع)، پنجمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت را تبریک و تهنیت گفت.

 

ناصحی با اشاره به شرایط کرونایی مشهد مقدس و کشور اشاره کرد و گفت: از عموم مردم تقاضا داریم که ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا موج ششم کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد افزود: بی‌شک همه‌گیری اومیکرون و کرونا جامعه را دچار کاستی و درگیر شرایط خاص می‌کند؛ امیدواریم مردم به کمک سربازان حوزه سلامت بیایند و با حفظ اصول بهداشتی مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

کد خبر 1142812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha