رئیس مرکز بزرگ اسلامی بانه معرفی شد

ماموستا رئوف کدخدایی به عنوان رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسگری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه ضمن تبریک به فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی، رسالت اصلی روحانیون  آگاه‌سازی جامعه از اهداف و برنامه‌های دشمن دانست و از روحانیون به عنوان پرچم‌داران نظام اسلامی یاد کرد.

 

 

وی اضافه کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی است که باید ضمن بیان خدمات، کاستی‌ها و مشکلات نیز عنوان شود و مطالبه‌گر باشیم.

 

 

 

حجت‌الاسلام عسگری بیان کرد: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان به شیوه‌های مختلف از طریق فضای مجازی و حقیقی برنامه و نقشه‌هایی دارد.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه ماموستایان در خطبه‌ها، مجالس و محافل عمومی باید به آنچه که در مذهب امام شافعی است بپردازند، تصریح کرد: ماموستایان در خصوص جهاد تبیین و مذهب امام شافعی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بحث معیشت ماموستایان در حال پیگیری است و اقداماتی در حال انجام است که امیدوارم این پیگیریها نتیجه رضایت بخشی به دنبال داشته باشد.

 

 

فرماندار شهرستان بانه نیز در این مراسم اذعان کرد: حضور همه ماموستایان در مرکز بزرگ اسلامی باعث رفع مشکلات می شود و مرکز بزرگ اسلامی متعلق به همه ماموستایان است و باید تعامل و همکاری این مجموعه دینی ارزشمند روز به روز بیشتر شود.

 

 

اسماعیل رستم پور اضافه کرد: ماموستایان دینی محور اصلی اتحاد و همدلی هستند و در ایجاد امنیت پایدار جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

 

 

وی بیان کرد: موستایان دینی نقش گسترده‌ای در جامعه بویژه در ثبات فرهنگ اسلامی دارند که در شهرستان بانه ماموستایان به خوبی نقش خود را در جامعه ایفا می‌کنند و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

 

 

در این مراسم از زحمات ماموستا عابد نقیبی رییس پیشین مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه تقدیر شد و ماموستا رئوف کدخدایی به عنوان رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه معرفی شد.

کد خبر 1142902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha