روحانیت به علم روز و معرفت مجهز باشند

حجت الاسلام سرلک، به رسالت روحانیت در زمینه تحقق جهاد تبیین اشاره کردو گفت: در این راستا روحانیت باید به علم روز و معرفت مجهز و مبانی فکری، سیاسی و استدلالی را ارتقا بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی سرلک»، امروز(10بهمن)، در جلسه هم اندیشی که با موضوعات قرارگاه معنویت و سلامت، طرح ولایت ، جهاد تبیین درجمع مبلغین الیگودرز اظهارداشت: امروز دشمنان علیه انقلاب اسلامی در حجم انبوه در فضای مجازی و حقیقی کار می‌کنند و راه مقابله با توطئه های دشمن بصیرت افزایی است.

 

امام جمعه الیگودرز افزود: در راستای مقابله با دشمن ما نیز باید با تمام توان در مقابل خباثت‌های دشمنان و دشمنی آنها گام برداریم.

 

وی عنوان کرد: یکی از رسالت‌هایی که متوجه حوزه می‌شود، مشارکت فعال در جهت تحقق بیان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است و حوزه های علمیه در این زمینه بیش از اقشار دیگر جامعه باید فعال باشد.

 

امام جمعه شهرستان الیگودرز تصریح کرد: از مهم ترین وظایف روحانیون و همه طلاب در بحث جهاد تبیین، برای انجام صحیح و کامل این مطالبه مهم رهبری این است که باید در تجهیز روزافزون خود به ابزار علم و معرفت و ارتقای مبانی فکری، سیاسی و استدلالی صحیح تلاش کنند.

کد خبر 1142934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha