افتتاح هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی در کردستان

مدیرکل صدا و سیمای کردستان از افتتاح هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی در شهرستان‌های بانه، سقز و مریوان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای کردستان در جلسه ستاد دهه فجر کردستان که در استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: نیاز است دستگاه‌های مختلف و مسوولان کمیته‌های دهه فجر  لیست افتتاحیه‌ها را به صدا و سیما تحویل دهند تا در راستای پوشس و انعکاس به موقع برنامه‌ها اقدام شود.

 

 

وی بیان کرد: برای تبیین دستاوردهای نظام و اطلاع رسانی به مردم از طریق صدا و سیما، به افراد توانمند، مسلط و باتجربه نیاز داریم.

 

 

مدیرکل صدا و سیمای کردستان اضافه کرد: همچنین لازم است در زمینه پویش‌های ملی دهه فجر در استان توجه بیشتری شود، ضمن اینکه صدا و سیما آمادگی لازم برای پخش مستقیم تمام برنامه‌ها را دارد.

 

 

عبدالملکی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی در استان افتتاح می‌شود، عنوان کرد:  از این تعداد دو فرستنده اف ام و یک فرستنده 100 واتی در مریوان، دو فرستنده تلویزیونی در بانه و دو فرستنده 50 ولتی در سقز  افتتاح می‌شود.

 

 

وی اضافه کرد: ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است و کارشناسان توانمند حوزه‌های علمی و پژ‌هشی موظفند با رویکرد جهادی آموزه‌هاب انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

کد خبر 1142940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha