بهره مندی ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز در دهه فجر

بوشهری گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی و پنج روستا در استان قزوین از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، «اسماعیل مفرد بوشهری» با اشاره به افتتاح پروژه در ایام الله دهه فجر بیان کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 196 واحد تولیدی و صنعتی و پنج روستا در استان قزوین با هزینه ای بالغ بر 480 میلیارد ریال در این ایام مبارک از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: برای گاز دار شدن  این پنج روستا بیش از 40 کیلومتر شبکه گذاری و خط تغذیه انجام شده که با افتتاح آن در ایام دهه فجر 760 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

وی در ادامه به آغاز به کار گازرسانی به پنج روستای دیگر با بیش از 430 خانوار در محور شیرین سو از توابع طارم سفلی اشاره کرد و افزود: شبکه و خط تغذیه برای این پروژه حدود 21 کیلومتر است که برای اجرای آن هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

بوشهری اجرای خط تغذیه محور چوقور در بخش طارم سفلی را یکی دیگر از پروژه ها برشمرد و توضیح داد: متراژ خط تغذیه این محور حدود 12 کیلومتر است که هزینه اجرای آن بالغ بر 22 میلیارد ریال برآورد شده و به امید خدا با اجرای این پروژه، گازرسانی به بیش از 20 روستا در آینده نزدیک در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی توسعه گازرسانی در شهرها و روستاها است و استان قزوین از جمله استان هایی است که علاوه بر پوشش 100 درصد خانوارهای شهری توانسته بیش از 89  درصد از خانوارهای روستایی را هم از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: تاکنون این شرکت در حال خدمت رسانی به بیش از 459 هزار مشترک است که نتیجه تلاش در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1142969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha