نشست هم اندیشی درباره حضرت زهرا(ع) در عراق

آستان مقدس حضرت عباس(ع) نشست هم اندیشی را درباره حضرت زهرا(ع) با حضور شخصیت های دانشگاهی و حوزوی در نجف اشرف برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، دانشگاه الکترونیک بانوان ام البنین(ع) متعلق به بخش امور فکری و فرهنگی در دانشگاه حضرت عباس(ع) نشست هم اندیشی را با عنوان «حضرت زهرا(ع) الگوی ما در روش و اعتقاد است» با حضور جمعی از شخصیت های دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

این نشست هم اندیشی در سالن شیخ الانصاری در مرکز اندیشه المرتضی(ع) متعلق به آستان عباسی در استان نجف اشرف برگزار شد. این نشست در چارچوب سلسله سمینارها و نشست های هم اندیشی به منظور تقویت جنبه فکری و فرهنگی در محافل بانوان و تقویت روابط بین دانشگاه الکترونیک ام البنین(ع) و دانشگاه ها دیگر و حوزه انجام شد.

 

شیخ حسین الترابی، رئیس این دانشگاه گفت: سید طعمه الجابری در این نشست هم اندیشی که آن را برگزار کرده است، خطاب به زنان مسلمان می گوید که زن مسلمان باید قدرت خود را از حضرت زهرا(ع) بگیرد و عنصر قدرت و موثر در جامعه باشند. به همین دلیل در زمان حاضر هدف جنگ های فکری قرار گرفته است.

 

الترابی افزود: الجابری همچنین به نقش مادر در تربیت و پرورش نسل ها به عنوان اولین مدرسه اشاره کرد که کودک با آن در ارتباط است.

در این نشست هم اندیشی الجابری درباره نقش برجسته برخی از زنان مومن در طول زمان از قدیم تا عصر حاضر صحبت کرده است که چگونه آنها الگو و سرمشق بودند و اولین آنها حضرت زهرا(ع) بوده است.

کد خبر 1143031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha