احتمال غیر حضوری شدن مدارس در شهرستان جهرم

شفیعیان گفت: برای غیرحضوری شدن مدارس پیشنهاد به ستاد استانی مقابله با کرونا داده ایم و در صورت موافقت، به مردم اطلاع رسانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۱۱ بهمن) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم، با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما سلامت دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه است، گفت: اگر  همراهی مردم و همکاری آنها در رعایت پروتکل های بهداشتی نباشد قطعا برای مقابله با بیماری و سویه جدید «اومیکرون» توفیق پیدا نمی کنیم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: از آسیب های آموزش غیر حضوری اطلاع داریم اما اگر دانش آموز در مدرسه درگیر بیماری شود به خانواده منتقل کرده و باعث افزایش بیشتر بیماری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تمام شرایط بیماری و آمار مبتلایان به استان گزارش شده است، عنوان کرد: برای غیرحضوری شدن مدارس پیشنهاد به ستاد استانی داده ایم و در صورت موافقت، به مردم اطلاع رسانی می شود.

 

شفیعیان همچنین با اشاره به تشکیل صف در برخی از  فروشگاه ها گفت: تا آنجا که امکان پذیراست از ایجاد صف در فروشگاه ها جلوگیری شود و پیشنهاد می شود کالاهای اساسی بصورت مجازی خریداری شود یا تعداد فروشگاه ها به بیشتر از یکصد مغازه افزایش پیدا کند تا شاهد ایجاد صف در شهرستان نباشیم.

کد خبر 1143079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha