اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سطح شهرستان جيرفت

خداداد امینی روش گفت: ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سطح شهرستان جيرفت برگزار می شود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: 500 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان جيرفت برگزار می شود.
                                                                                                         
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت افزود: 21 کميته تخصصی در ايام دهه فجر بالغ بر 500 عنوان برنامه با موضوعات و محتوای فرهنگی - اجتماعی، برگزاری جشن و مراسم، خدماتی، دينی و مذهبی، نشست هاي بصيرتی - علمی، گزارش عملکرد و مهم تراز همه تبيين و ترويج اهداف نظام و انقلاب اسلامی در شهرستان تشکیل شده و مسئول اجرای برنامه‌های متنوع این دهه در سطح شهرستان هستند.
 
 وی اظهار کرد: در راستای بزرگداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در ديگر مناسبت ها، هم بايد به جلوه ميداني مراسم توجه شود و هم در امور محتوايي مراسم برنامه ريزي لازم صورت گيرد. 
 
امینی روش ابراز کرد: با همت آحاد مردم و دستگاه های اجرایی و انقلابی جشن انقلاب اسلامی همچون جشن هاي مذهبی باشکوه برگزار شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت بیان کرد: به همین منظور از کلیه ظرفيت هاي مردمي خاصه تشکل هاي ديني مذهبي، مساجد و ظرفيت هاي گوناگون استفاده می شود.
 
وی تاکید کرد: اين فرصت و ظرفيت ايجاب مي کند همگي به منظور تبيين و عمق بخشيدن به شعارها و آرمان هاي انقلاب اسلامي روشن گري و روايت گري کرده و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام را به هر شکل ممکن براي جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان تبيين کنيم.
 
امینی روش با اشاره به سالگرد ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی، عنوان کرد: از جمله برنامه های ۱۲ بهمن ماه امسال در شهر جيرفت، رژه موتوری از محل ناحيه مقاومت بسيج سپاه با حضور اقشار مردم و دستگاه هاي اجرايي است و سپس با قرائت فاتحه در محل گلزار شهدا به مقام شامخ آن عزيزان ادای احترام می شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت ادامه داد: زنگ انقلاب در محل مدرسه ريحانه النبي (جنب ديوار اداره برق) با حضور مسئولين شهرستان نواخته می شود و همچنين در کلیه بخش ها و شهرهاي تابعه نيز در روز 12 بهمن و همزمان با ورود امام خميني (ره) به ميهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس نواخته شود.  
 
وی با بیان این مطلب که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم برای ما بسيار اهميت دارد، اظهار کرد: مردم و تشکل هاي ديني و مذهبي و دستگاه هاي اجرايي در برگزاری مراسم و جشن هاي انقلاب اسلامی با توجه به اوج گيري مجدد بيماری کرونا رعايت کامل دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.
 
 
امینی روش در خاتمه در خصوص برگزاري راهپيمايي 22 بهمن، عنوان کرد:شهرستان جيرفت نيز همچون ساير نقاط کشور تابع مصوبات و مجوز ستاد ملي مقابله با بيماری کرونا است و اگر بيماری شايع تر نشود قطعا با صدور دستورات مقامات بالاتر راهپيمایی برگزار می‌شود.
کد خبر 1143115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha