زنگ انقلاب فردا در مدارس سراسر همدان نواخته می شود

نقوی ، از تدارک ۳۰ عنوان برنامه، ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان همدان خبر داد و گفت: مراسم زنگ انقلاب فردا در مدارس همدان نواخته می شود.

«محمود نقوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به این که برنامه های دهه فجر امسال با شعار جشن ملی 1400 اجرا می شود، گفت: زنگ انقلاب روز 12 بهمن ماه ساعت 9:33 صبح همزمان با لحظه تاریخی ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن در مدارس سراسر استان نواخته خواهد شد.  

 

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش همدان افزود:  دیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز و جانبازان انقلاب اسلامی،  برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید شاخص دانش آموزی شهید محمدرسول رضایی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از مهم ترین برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان است.

 

وی ادامه داد:  آذین بندی مدارس و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدارس و سایر مراکز آموزشی، حضور راویان انقلاب در مدارس و اجرای برنامه در بستر شبکه شاد به منظور بیان خاطرات و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان، برگزاری پویش محفل انس با قرآن و کمک مومنانه و برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی در جهت تبیین دستاورهای انقلاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال است.  

 

  وی گفت: برگزاری جشنواره یاوران انقلاب، برگزاری اختتامیه مسابقات فرهنگی-هنری و پرسش مهر، تولید محتوای الکترونیکی و چندرسانه ای توسط دانش آموزان، فرهنگیان و کانون های فرهنگی-تربیتی و بارگذاری در بستر شاد، برگزاری نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب با شعار «گفتمان ایران قوی  براساس بیانیه گام دوم انقلاب»، از دیگر برنامه های اجرای است.

 

  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به آمادگی دانش آموزان برای اجرای سرود 1357 نفری،  تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان همگام با سایر اقشار جامعه حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهند داشت.

 

 

کد خبر 1143132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha