افتتاح و بهره برداری از ۲۴۸ پروژه عمرانی، فرهنگی به مناسبت دهه فجر در استان البرز

عبداللهی با اشاره به اهمیت برپایی آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۴۸ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان و ۵۲ پروژه از طرف بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر که دوشنبه ۱۱ بهمن در استانداری البرز برگزار شد گفت: آیین دهه فجر در استان البرز در قالب افتتاح و بهره برداری از ۲۴۸ پروژه دولتی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان و ۵۲ پروژه از طرف بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

 

استاندار البرز افزود: اعتبارات دهه فجر در سال گذشته در استان البرز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری این رقم با رشد قابل توجهی بالغ بر ۴۰۰ درصد رشد داشته و به میزان مبلغ ۹ هزار و ۸۹۵ میلیارد تومان رسید. 

 

وی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل امروز با معارف انقلاب اسلامی و تبیین ارزش های انقلابی بیان کرد: طی ایام دهه فجر دیدار و گفت و گو با خانواده ایثارگران و شهداء همچنین دیدار چهره به چهره با مردم در قالب طرح خدمت انجام می شود. 

 

وی اظهار کرد: برپایی آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برپا می شود که انتظار می رود شاهد حضور پرشور مردم در این آیین باشیم. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان های استان البرز نیز شاهد افتتاح پروژه های فرهنگی و عمرانی هستیم که عمده این طرح ها با رویکرد اشتغالزایی افتتاح می شود. 

 

عبداللهی در پایان بیان کرد: شهرستان کرج با ۵ پروژه با هدف اشتغالزایی ۱۳۷ نفر، شهرستان ساوجبلاغ ۱۳ پروژه با هدف اشتغالزایی یک هزار و ۲۱۰ نفر، شهرستان نظرآباد نیز ۱۱ پروژه با هدف اشتغالزایی برای ۱۸۷ نفر، شهرستان فردیس ۶ پروژ] با اشتغالزایی ۱۹۵ نفر و اشتهارد ۱۲ پروژه با اشتغالزایی برای ۱۵۷ نفر و در نهایت در شهرستان چهارباغ نیز چهار پروژه با اشتغالزایی ۷۷ نفر افتتاح می گردد. 

 

کد خبر 1143135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha