اجرای ۴۳ عنوان برنامه در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی

صادق گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال یک‌هزار و ۶۰۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «یاسر صادق» ظهر امروز (۱۱بهمن) در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر و چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای یکهزار و ۶۰۰ برنامه محوری کمیته بسیج در قالب ۴۳ عنوان در دهه فجر خبر داد و گفت: در این ایام ۲۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با محوریت بسیج سازندگی استان با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه اولویت اجرای برنامه های رده های بسیج بر پایگاه محوری آنهاست، ادامه داد: دیدار مسئولین رده های بسیج و سپاه شهرستان های استان با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، برگزاری جشن ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام به میهن، جشن پیروزی در 22 بهمن، رژه خودرویی و موتوری، برگزاری جشن آئینی «صبر و شکر» با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه استان از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان است.

 

صادق در ادامه با اشاره به اجرای طرح خدمات مومنانه در ایام دهه فجر، بیان کرد: برگزاری همایش استانی «گام دومی ها» با مشارکت دانش آموزان در سطح استان، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری برنامه های فرهنگی در بستر سامانه شاد، برگزار مجامع علوی و فاطمی از دیگر برنامه های بسیج با همکاری آموزش و پرورش در این ایام الله است.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به برگزاری همایش ملی «راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در ۲۰ بهمن در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و افزود: تا کنون ۴۰ مقاله به این جشنواره ارسال شده است که داوری خواهند شد.

 

وی در ادامه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، اعزام گروه های جهادی شهید رهنمون به مناطق محروم استان و ارائه خدمات پزشکی، برگزاری مراسم میقات صالحین، برپایی میز خدمت توسط بسیج ادارات استان، برپایی ایستگاه های مختلف برای نشاط اجتماعی و برگزاری سرودهای استانی با موضوع بهار انقلاب را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد.

 

صادق از افتتاح ۱۰ پایگاه بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: همچنین در ایام الله دهه فجر سه مرکز رشد و خلاقیت با همت بسیج علمی و پژوهشی استان  افتتاح می شود.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یکهزار نفر ساعت شیفت ایثار توسط بسیج کارگری در دهه فجر، تصریح کرد: همچنین سرکشی گروه های جهادی بسیج مهندسین کشاورزی با عنوان «فجر خودکفایی» و اعزام سفیران «امید آفرین» و سرکشی مدیران موفق صنعت از کارخانجات تولیدی انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نشست هایی با موضوعات روشنگری، تحیکم خانواده، فرزند آوری و سبک زندگی اسلامی در این ایام برگزار می شود، گفت: تقویت گشت های محله محور رضویون، نذر اهدای خون، برگزاری یادوراه شهدا، شب شعر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روزی و کوهنوردی و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در استان است.

کد خبر 1143161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha