۲۲ طرح صنعتی در استان سمنان  افتتاح می شود

تشنه دل با اشاره به بهره‌برداری ۲۲ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با دهه فجر در استان سمنان گفت: با افتتاح این طرح‌ها ۵۶۰ نفر در استان سمنان شاغل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی تشنه دل» در نشست خبری با موضوع دهه فجر ضمن بیان اینکه برای دهه فجر سال جاری ۲۲ طرح صنعتی و معدنی آماده بهره‌برداری است،گفت: با افتتاح این طرح‌ها ۵۶۰ نفر در استان سمنان شاغل می‌شوند.

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در استان سمنان سرمایه‌گذاری بالغ‌بر سه هزار و ۶۰۰ میلیارد صورت گرفته است،  اظهارداشت: این پروژه‌های صنعتی و معدنی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدی‌شهر و سرخه خواهند بود.

 

وی بابیان اینکه افتتاح این واحدها در کمک به گردش اقتصاد استان می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد، اضافه کرد: افتتاح این طرح‌ها با حضور مسئولان ارشد خواهد بود و علاوه بر این موارد می‌کوشیم تا در ستاد تسهیل و رونق تولید بتوانیم به رونق اقتصادی واحدهای صنعتی کمک کنیم.

 

تشنه دل تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی، پوشاک، لوازم‌خانگی و آشپزخانه، ورق‌های فولادی و پروفیل، ریخته‌گری فولاد، فعالیت‌های بسته‌بندی، قطعات خودرو، دانه‌بندی مواد معدنی و سایر ماشین آلات را شامل می‌شود.

 

وی افزود: تاکنون نیز تلاش شد تا بتوانیم با ارائه تسهیلات مناسب از طریق همکاری بانک‌ها بتوانیم واحدهای راکد را به صورت فعال درآورده و اشتغال از دست رفته را مجدد و گاهاً با ظرفیت بیشتر نیز احیا کنیم که این فعالیت‌ها به صورت هفتگی تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1143276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha