لازم است مدیران فرهنگی به هنرهای نمایشی توجه ویژه ای داشته باشند

قانعی گفت: استقبال مردم از جشنواره نشان می دهد هنرهای نمایش بین مردم از استقبال خوبی برخوردار است و لازم است مدیران فرهنگی به هنرهای نمایشی توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امشب (دوشنبه 11 بهمن) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: با همت زیادی اولین دوره جشنواره سردار عشق را برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امروز که در اختتامیه این جشنواره هستیم و گزارش ها را از سطح مختلف بررسی می کنم، دیدم که استقبال خوبی از این جشنواره شده است، تاکید کرد: این جشنواره با نخستین روزهای حضورم در اداره کل همراه بود و نگرانی هایی داشتم اما شاهد برگزاری خوب این جشنواره در نقاط مختلف فارس بودیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه نقش مجدد شهید سلیمانی را دیدم، چرا که شهدا زنده هستند، اظهار کرد: امروز شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذاری بیشتر دارد، این نشان از اهمیت موضوع شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم از جشنواره نشان می دهد هنرهای نمایش بین مردم از استقبال خوبی برخوردار است و لازم است مدیران فرهنگی به هنرهای نمایشی توجه ویژه ای داشته باشند، اضافه کرد: امیدوارم دستندرکاران جشنواره از سردار سلیمانی اجر بگیرند.

خاطر نشان می شود، نخستین دوره جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» از چهارم تا نهم بهمن ماه در شیراز، برگزار شد.

کد خبر 1143329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha