۲۲ ویژه برنامه به همت آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس اجرا می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: طی دهه مبارک فجر ۲۲ ویژه برنامه فرهنگی و هنری شامل محفل شعر «شمیم انقلاب»، نمایشگاه «کودکان انقلاب» و همایش «گفتمان انقلاب» توسط این آستان مبارک اجرا خواهد شد.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بزرگداشت دهه مبارک فجر و انتقال پیام و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مد نظر همه افراد به خصوص مسئولان قرار گیرد.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با بیان اينکه 22 ویژه برنامه فرهنگی و هنری طی دهه مبارک فجر اجرا می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه «کودکان انقلاب» جهت به نمایش گذاشتن دست سازه های کودکان با موضوع انقلاب اسلامی و امام راحل در دستور کار این آستان قرار دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری آیین ویژه 12 بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و فضاسازی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت این ایام است.

 

قاسم زاده به برگزاری برنامه «شمیم انقلاب» اشاره کرد و افزود: این برنامه یک محفل ادبی شعر است که در روز 17 بهمن با حضور شاعران برجسته استان در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار خواهد شد.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به دیگر برنامه های دهه مبارک فجر عنوان داشت: طی دهه مبارک فجر برنامه های مختلف دیگری از جمله «انقلاب نور»، «در آئینه اقتدار»، همایش «گفتمان انقلاب» و «شکوفه های انقلاب» توسط این آستان اجرا می شود.

 

وی در پایان به گروه جهادی میقات الرضا(ع) اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی به یکی از روستاهای شهرستان طبس جهت ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، ساختمانی، تاسیساتی و غیره طی دهه مبارک فجر اعزام می شود.

 

 

کد خبر 1143347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha