وزیر کشور و هیئت همراه از دانشکده پلیس سلطان قابوس عمان دیدار کردند

در جریان سفر به عمان؛ وزیر کشور ‌از دانشکده پلیس سلطان قابوس بازدید کرد مهندس مصطفی محمد‌نجار پس از بازدید از مسجد سلطان قابوس در دانشکده پلیس سلطان قابوس نیز حضور یافت و از قسمت‌های مختلف آن ‌دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ مهندس «مصطفی محمد‌نجار»، وزیر کشور صبح امروز ابتدا در میدان نظامی دانشکده پلیس عمان حضور یافت‌ و از افسران حاضر در محل سان دید و سپس مدیر مطالعات پلیس دانشکده سلطان قابوس گزارشی در‌باره چارت سازمانی پلیس عمان و این دانشکده ‌ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی ‌همچنین از بخش‌های مختلف دانشکده پلیس سلطان قابوس از جمله کلاس‌های آموزشی، مانیتورینگ پلیس، محل آموزش ورزش‌های رزمی به دانشجویان پلیس، زادگاه صوری و محل آموزش عملی رسیدگی به تصادفات بازدید کرد.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ‌محمدنجار ‌در ادامه حضور خود در دانشکده پلیس سلطان قابوس عمان، همچنین از نمایشگاه انواع مواد مخدر و تجهیزات مورد استفاده در استعمال آن و کشفیات پلیس عمان بازدید و سپس در ضیافت ناهاری که به مناسبت حضور وی ترتیب داده شده بود، شرکت کرد.
استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا جمهوری اسلامی ایران، نوش‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، استاندار مسقط و برخی مقامات عمانی مصطفی محمدنجار را در بازدید از دانشکده پلیس سلطان قابوس همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/

کد خبر 11434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha