۱۲ بهمن، یک روز تاریخی در کشور محسوب می شود

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: ۱۲ بهمن سال ۵۷ آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید، یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود.

«دولت اسماعیل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان، فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

 

سرپرست فرمانداری شیروان عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند به شمار می رود و این دهه حماسه ‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی، از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

 

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: اینک در طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه شهرستان شیروان تبریک گفته و عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1143414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha