۲۰۲ دستگاه موبایل سرقتی توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف شد

شجاع با تاکید بر اینکه مرزبانان استان با رصد شبانه روزی مرزها و کنترل مبادی ورودی و خروجی مقتدرانه با قاچاقچیان و سودجویان برخورد خواهند کرد، گفت:۲۰۲ دستگاه گوشی سرقتی توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «مجید شجاع» در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت :در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و جلوگیری از خروج اقلام قاچاق، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی‌ ۱۷ شهریور از خروج گوشی های سرقتی جلوگیری به عمل آوردند.

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت و هوشیاری مرزبانان، خاطر نشان کرد: مرزبانان در حین کنترل خودروهای در حال خروج از کشور به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک و بلافاصله آن را متوقف و مورد بازرسی قرار می دهند.

 

وی تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی دقیق خودرو موفق شدند ۲۰۲ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند.

 

سردار شجاع با اشاره به اینکه سودجویان قصد داشتند محموله گوشی های سرقتی را که ارزش ریالی آن ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده را از کشور خارج نمایند که با هوشیاری مرزبانان ناکام ماندند.

 

فرماند مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از تلاش های همرزمان خود گفت: مرزبانان استان با رصد شبانه روزی مرزها و کنترل مبادی ورودی و خروجی مقتدرانه با قاچاقچیان و سودجویان برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهد داد تا نقشه های شوم خود را عملی سازند.

کد خبر 1143474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha