امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان نیر پیام تبریک مشترک صادر کردند

حجت الاسلام «آیت الله نعمتی» و «شهرام محمدی» سرپرست فرمانداری شهرستان نیر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیام تبریک مشترک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (12 بهمن ماه) حجت الاسلام «آیت نعمتی» و «شهرام محمدی» سرپرست فرمانداری شهرستان نیر به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیام تبریک مشترک صادر کردند.

 

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر وَلَيَالٍ عَشْرٍ

وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ

وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ

 

۱۲ بهمن سال ۵۷ و ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید، روز تاریخی در کشور ماست چرا که این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود و در قرون اخیر بی سابقه بوده است.

 

ملت ایران اکنون و با پشت سر گذاشتن دوران های تاریخی و پرفراز و نشیل در اوج عزت و سربلندی به خویش و انقلابشان می بالند و آگاه هستند که علی رغم وجود مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی، مسیر و هدف مشخص، و در محور انقلاب،امام (ره) و رهبری  و راه شهیدان عزیز می گذرد و آینده به فضل الهی روشن است.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، آغاز دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز شهرستان نیر  تبریک و تهنیت عرض مینماییم.

 

امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.

 

آیت‌الله نعمتی / امام جمعه شهرستان نیر

شهرام محمدی / سرپرست فرمانداری نیر

کد خبر 1143478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha